مدرسه ناصح مدرسه خوب برای درس خوندن
قانون مداری و توجه جدی به آموزش از خصوصیات بارز این مدرسه هست. همچنین به مسائل تربیتی و مذهبی هم در حد کفایت توجه می شود.
من از رفتار بسیار محترمانه مدیریت و معلمین و مسئولین مدرسه با والدین و بچه ها بسیار راضی هستم
سلام و عرض ادب. از مدیریت عزیز بخاطر صبوری در گرفتن شهریه و همچنین حسن اخلاق ایشان ممنونم.
همچنین از معلمین که تدریس برای دانش آموزان داشتن از هر لحاظ عالی بودند.
از مدرسه ناصح و مدیر مدرسه و معلمش خیلی راضی هستم و ازشون تشکر دارم ❤️❤️❤️








آویخته شدن بنر اسامی و تصاویر ممتازین پایه های اول تا پنجم دبستان دخترانه ناصحه و پسرانه ناصح بر ساختمان مدرسه
آغاز ثبت نام پیش دبستانی و دانش آموزان پایه اول تا ششم در دبستان پسرانه ناصح و دخترانه ناصحه
برگزاری روز بدون کیف در پایان ماه بهمن در دبستان پسرانه ناصح و دخترانه ناصحه